vålådalen

I måndags åkte vi till Vålådalen för storläger. Fast stort gjorde inte riktigt namnet rättvisa då vi är van att vara runt 200 personer när vi är där. Här är iallafall Clara under en av våra alla tepauser. (För det var så jäkla kallt!)
Clara, Linnea, Erika, Erika. Asorginella skor.
Vi lekte en massa. Polis och demonstranter är storfavoriten.
Maten där borta är alltid så himla god, och frukosten är inte ett undantag.
Vi åt 700 kg chips.
Lite bad i tunnorna hann vi med. 
Vi lekte mer lekar.
Och hade Taizéinspirerad mässa. Jag grät för att Taizé var så himla, himla, fruktansvärt bra och jag saknar det så himla mycket.
Sista morgonen var himla fin.
Det blev dags att städa ihop. Här hänger Molly.
Vi spelade spel.
Den obligatoriska gruppbilden. Ja, det är jag som ligger där framme och tror jag är cool.
Och så for vi hem igen. Matilda demonstrerar hur man är en duktig och lydig busspassagerare och spänner bältet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Är det inte Taizénussen? *ledsen i ögat*

Svar: om nussen betyder bussen, så nej. vi trodde det, men småborden på sätena gnisslade inte..ledsen ändå!
Erika Nathanaelsson

2012-11-01 @ 11:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0