10/10

Igår tog vi en tripp till Kupan för det sämsta klädutbudet någonsin och ett uselt sortiment av LP skivor. Arja Saijonmaa och svensktoppen 85 var inte riktigt det jag letade. Bättre lycka nästa gång. Vi gick och drack gratis kaffe på Max istället och sedan begav vi oss till Ås för lite häng och äppelkaka med skönfolket.
Favoritsak 1.0 - sockervaddsmaskin. Och sedan blev vi bjudna på lyxshake. För att sammanfatta det hela. Asbra dag!
 
-Mina sista instagram bilder på ett tag. Min telefon är trasig + min försäkring har gått ut = min planerade USA resa verkar inte vara lika nära längre. Livet är verkligen här. Sammanfattning av denna dag. Inte lika kul!

Kommentarer
Postat av: Ebba

å nej, det tänkte jag inte på. inga instagrambilder buhu.

2012-10-13 @ 10:37:09
URL: http://ebbablixth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0