på ledarläger

Vi lekte favoriten. Max, pax, lax, tax.
Vi utnyttjade skolgården. 10 sekunder senare låg jag på marken efter en dykning ner från toppen, med en skön början på ett par regäla blåmärken. Lite kul.
Alla fikapauser och finskorpor.
All skönsång. Favoriten var min, Maddes och Josefines (a.k.a Three Directions) vackra cover.
"Ta med nalle", och så var jag och Madde helnöjd.
Frukost blir som alltid godare på läger.
Vi fick första hjälpen utbildning, vilket skulle göra sig bra till nästa aktivitet...
Vi begav oss ut i ett par farliga bilar. Rätt så schysst (för er kära vänner skriver jag inte "juste") att för första gången bakom ratten inte ens köra lätt. När höger plötsligt blir vänster och när en massa skrikande brudar befinner sig tillsammans i bilen. Då är det så himla jäkla kul.
Eller när båda sidorna på bilen har ratt. Åh, jag har aldrig skrattat så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAAHA ser ju ut som att jag ska döda någon..

2012-05-13 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0