det har aldrig någonsin gått så fort

Vi hade ledarutbildning, läger & födelsedagsmiddagar, och så gjorde jag en egen tröja.
Vi var på mer läger. Vi åt sura godisar. Vi skrattade, och var på Musik Direkt när Madde och Martina spelade.
Jag och Sara var i Stockholm. Vi hade middag mest hela tiden, och så gick vi på isen.
Vi fortsatte med våra middagar. Vi badade isvak, och så lekte vi med kopiatorn.
Det var valborg. Vi hade tacoförsäljning. Rebecca fyllde år. Det var många varma utekvällar, och så åkte vi till Göteborg.
Vi hade picnick hemma hos mig. Grillkväll blev en självklar kvällsaktivitet. Det var skolavslutning, och allt var så himla kul.
Vi hängde i Anna och Saras stuga. Det var storsjöcupen. Vi var på 50 års fest. Vi åkte till Stockholm och våra kära vänner, och så var det världens roligaste yranvecka.
Vi hängde i stan och på picnick. Vi hade avskedskalas för Amanda, och så hade vi det helt galet bra i Amandas stuga.
Gymnasiet hade börjat och jag trivdes i min klass. Vi fjällvandrade och hade klassfest. Jag fyllde år, och så sjöng vi skönsång.
Amanda kom hem och vi träffade fina figurer. Det var höst och fint. Vi åt thaimat, och så åkte vi på läger.
Vi var på mer läger. Vi spenderade en hel fredag på akuten. Vi åt brakfrukost. Olivia kom hit, och så hade vi Harry Potter maraton.
Vi var i Åre och kollade på Pistvakt. Vi umgicks, och så var det världens mysigaste jul.
-Sen var det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0