julilijul

I söndags åkte vi iväg till Häggenås (en av de mysigaste platserna jag vet) för julfirande.
Det var kallt inne, åh vad kallt det var! Då får man ta på sig myskläder och parkera sig framför vedspisen med te och filt.
Dagen innan jul äter vi alltid sushi. Ologisk men BRA tradition.
Jag och far förberedde en av julens viktigaste detaljer. Utomhusbelysningen.
Julen och allt detta fika. Fika till lunch, fika till fika och fika till allt.
Vi kollade på Kalle Ankas jul. (Onödigt att skriva egentligen, vem gjorde inte det liksom?)
Och åt julmaaaaaat!
Sara var med på skypish.
Så vackert blev årets julbelys. (Det är en ren, u see?)
Ah, julklappar skulle också delas ut.
~*Vuxenbordet*~. Också ganska ologiskt då jag är den enda ungen. Nej, här är man barn tills man är 23 typ. Satt faktiskt där under fikat, det var en speciell känsla. Denna bild är tagen på annandagen. Kanske snäppet bättre (i matväg, säger bara: älgstek♥).
Älskar julen så mycket. Och min tokiga släkt. God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0