I like to rendezvous, with you

Vi startade det hela med en 250 mils lång bussresa. (Sebastian är charmig)
Frukostpause i kylan.
Över Öresundsbron - now we are utomlands
Och sedan färja över till Tyskland. (Robin är glad)
Vi kom till Frankrike och handlade baguettefrukost.
Det vi inte visste var att vi väldigt snart skulle vara väldigt less på denna kombination.
Vi tog ett stopp i en mysig fransk stad som jag inte kom ihåg namnet på.
Vi gick runt och utforskade.
Fotograferade en massa fönster och balkonger.
Hittade en mysig marknad.
Sedan fortsatte vi resan och åkte förbi världens mysigaste restaurang.
Vi anlände och började sätta upp våra tält.
Vi tog oss en efterlängtad dusch och utforskade området.
Ett stycke exalterad Matilda och ett stycke cool Anna.
Vi ställde oss i matkön för första gången.
Vi tittade på den vackra solnedgången.
En dag smög vi över till det enorma solrosfältet.
Fina Josefine.
Sedan blev det dags för träningspass.
och dusch.
Vädret var helt underbart.
Vi parkerade oss på favoritbänken mest varje måltid.
En dag fick vi youghurt, då blev det fasligt roligt.
Här har vi Cadole, vår arbetsplats, wää, saknar vår knäppa grupp.
Siesta.
Vi gick bort till tysta dalen, där var det himla fint.
Och så blev det plötsligt dags att packa ihop och åka hem igen. Så himla, himla trist.
En av de bästa veckorna i mitt liv. Kan inte beskriva hur sinnersjukt roligt det har varit där nere. Saknar allt. De lååånga bussresorna, solen, morgonklockorna och att kura ihop sig i sovsäcken i vårt indiantält. Jag saknar att stå i matkö i stekande hetta och tedrickandet efter arbetet. Jag saknar rugbymatcherna, vår östersundbänk för mat, vattenkrig, fotleken, och nutellacrêpes. Jag saknar coca cola cherry, funky chicken, pokerspelande i den 35gradiga skuggan och alla promenader till vattenpumpen. Jag saknar allt som har med vår resa att göra. Ja, jag saknar nog tillochmed de uttjatade låtarna på Oyak, de högljudda italienarna och frukostbaguetterna. Har 100000 bilder till, men här är några utvalda. Åh så himla underbart vi har haft det!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Naäeh men åh vilka underbara bilder.
PUSS <33333333333

2012-08-21 @ 20:41:45
Postat av: afzca

Hej, ni verkade ha det väldigt härligt! :-)

Svar: ja verkligen! det var underbart! bästa bästa!
Erika Nathanaelsson

2012-08-26 @ 13:41:15
URL: http://afzca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0