hej

Hejhej. Sommaren är här. Det är kul. Men vem hinner tänka när det är kul? Vem hinner ha kul när en jobbar? Vem hinner tänka på jobb när hjärnan sagt godnatt och kroppen bara vill sova hela hela tiden? 
Iallafall:
En kan samlas ett gäng en solig kväll och spela kubb och dricka en öl och sen spela brännboll och dricka en öl till och dansa till gammal musik och kanske dricka en öl till. Och så kan en göra sushi. Helst varje dag. Det är min bästa mat.
Eller hoppa på ett flyg ner till Stockholm för att klä ut sig till Baywatch och gå på fest och sen flyga hem igen 20 timmar senare.
Kult party tyckte jag och Johanna. Och alla andra också får vi hoppas. Lovar det var mer folk där än vad
det ser ut på bilderna.
Wihoo sommarkvällspickninck<3
Wihoo Sziget-förfest. Som slutade i att bara jag och Lisa ville vidare. Vi träffade kompisar i Badhusparken och gick till Jossi och drack drinkar. Sen dansade vi lite på Marité också men det var sådär.
Och ett homeparty med Gudrun Schyman herself. Wow! Och en kaffekoppning jag höll i på en festdag. Kul. Löv coffee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0