roskilde, selfies, matlivet och kossor

Hola! Livet just nu har 2 fokuspunkter. Jöbb (där jag får göra fina blomdekorationer) och mitt och Moas peppiga beslut att köpa biljetter till Roskilde. WOHOO!!
Och selfies såklart. Alltid viktigt det med. Här blev jag precis inbjuden till hemliga "Roskildebiljett bokad"-gruppen, så då vart det en glad tös på bild för typ första gången i livä.
En kväll var jag på megabra konsert med mor och far. Men ingen konsert kan ju vara dålig om den avslutas med Stones. Efteråt var solnedgången fin i Badhusparken, så då tog det extra lång tid att gå tillbaka till bilen.
Å jobb var det ja. Här hade jag tappat bort min macka och var döhungrig. Jobbade dessutom själv, så försökte söka hjälp på sociala medier. Gick inte bra. Fick iallafall världens finaste hälsning på morgonen, så allt var bra egentligen♥
Har aldrig varit så snabb in på ica någonsin i mitt liv efter den arbetsdagen. Lever ju för denna sushi. Den slurpade jag i mig på rekordtid innan jag skulle iväg och repa med cirkusorkestern. Vi är duktiga och effektiva, så efteråt hann jag tillochmed kika förbi hos Matilda som firade sin 20års-dag igen. 
En morgon åt vi brunch, som ni redan vet. Det var dödens gott iallafall, som alltid.
Och så var det kosläpp (som ni också redan vet). Igår innan jobbet så tänkte jag hänga lite med Felicia. Hon skulle in och fixa frippan, så det kan ju vara kul sällskap tänkte jag. FEL. Satt ensam i ett hörn i 2.5 timme och väntade på hennes hårfärg. Aja, that's what friends are for.
 
Imorgon åker jag till Linköping och ska leva studentliv med sittning och privat hävkurs. Är mkt taggad. P.S. Tagga SOF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0