en vecka (typ)

MMMMMmmmm, solen har äntlingen anlänt till Östersund. Den värmer i både luften och själen.
Annat som värmer i själen: god mat. Här: kräftstjärtar, västerbottenost, mango och massa annat gottttttt.
Som vanligt har livet varit fullt av rep rep rep.
Och massa skriva skriva skriva också, för nu är jag och Moa äntligen färdiga med vårt gymnasiearbete. 8 to 18-dagar och vår handledare kommer med cola för att rädda oss. Tack tack tack, och äntligen är det slut på detta elände!! Igår firade vi med brunch på Clarion, och då är ju liksom allting värt det.
Solsolsolsol. Mår aldrig så bra som jag gör när jag får bli varm av solen.
En kväll var jag med Josefine. Vi drack te på Tings och köpte godis på Hemmakväll, där vi möttes av en nyanställd Anna. Hoho, kul! Å igår drack jag vin och åt potatisgratäng med Moa och Sussen innan vi begav oss till Cuprum. Vi hade mycket skoj i vår bubbla, och jag lyckades övertala DJ:n att spela Stones. Då är allting fullbordat. Och tack för det, för det skulle ju firas!
För innan var det ju faktiskt finaldags i Musik Direkt. FY FASEN vad kul detta har varit!!!!! Det finns ingenting roligare på jorden än detta. Att vi ens har tagit oss såhär långt på så kort tid är makalöst, och än en gång: jag är så fantastiskt stolt över oss så att det inte är sant!!
 
Annars: är mycket ledsen och vet inte riktigt var jag ska ta vägen nu när jag inte lyckats få tag på några biljetter till Stones. ÖÖÖHHHHH.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0