lyssna på: Markus Krunegård – Du stör dig hårt på mig

Goda saker jag ätit på sista tiden: 
1. frukost med ba allt som är gott.
2. cheescake i Lyan som jag och Moa lovat oss själva under hela (förra) året.
Våra studentmössor har kommit, och det är ju jättemärkligt. Frihetskänsla v.s ångestkänsla. Mer sådana känslor inför gymnasiearbetet. Men jag och Moa är duktiga nu och labbar på som aldrig förr. Hejja oss typ.
Igår var det el día de alla hjärtan. Då vill man ju vara med folk man tycker om (eller ja, det vill man väl alltid), så vi var några sådana som åt massa god mat och dylikt hemma hos Arvidssons. 
Jag och Moa har nästan aldrig normala samtal kan man tänka sig. I veckan kom vi på att det vore kul att pimpa bilen. Så det gjorde vi. Rosor, mys, klyshig kärleks-spellista och geléhjärtan bjöds det på i vår fantastiska kärlekstaxi. Så beökte vi folk vi tycker om, och det är väl kärlek om inte annat.
Idag klev vi upp tidigt, men missade ändå morgonkaffet. Jag och Sara fick rusa lite till bussen, som idag tog oss till Pingst. Vi överraskades av 50% på alla kläder, och det är ju alltid kul.
Annars: Ni hittar mig mest på Tings där jag överkonsumerar avokado & philadelphia-bagels eller lyssnar på livemusik. Har lätt prestationsångest inför 14 mars. Då spelar vi på musik direkt (kom och kolla!).
Nu: snart repa, och ikväll ska jag parta med/för en nybliven 19-åring. Skojjjjj!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart är musik direkt? Behövs det biljetter för att kolla?☺️ Lycka till!!!

Svar: Åh tack!! Det är på Storsjöteatern. Biljetter kommer släppas till veckan tror jag, typ 40kr på Ticnet :)))
Erika Nathanaelsson

2014-02-17 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0