vi går ut och brinner upp i natten

Jag tycks ständigt gå runt med 100 idéer snurrande i huvudet. Mitt huvud är fyllt av inspiration till saker jag vill göra och skapa. Och alla de bästa idéerna kommer när jag egentligen ska lyssna på mina klasskamraters redovisningar som mest bara låter "2,7-16,8% mellan 1910 och 2920 och 14% med en mibulewihjolhjcj". Det är inte det jag vill höra. Jag vill höra tonerna från min gitarr och pianot. Jag vill höra slutaren i kameran. Jag vill höra något annat. Jag vill höra mitt hjärta bulta hårt bara för att det man gör blir så bra. För hur nöjd jag än är med min redovisning på samhällen så är det inte det som inspirerar mig.
-En fin ros inne på Wedemarks. Och en underbar macka. Bruna bönor + falukorv = big no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0