fortfarande svart & svår. men 18 år.

HEJ!
Idag fyller jag 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har haft världens bästa dag med världens bästa vänner och familj. Alltså kan inte hantera hur bra och fina och bäst de är!!!
Har mest sett ut såhär hela dagen. Sprungit på uppdrag helt omedveten om vad som egentligen väntade mig.
Handlar lagliga saker. Höh! Kul.
Fick en dikt som tog mig till en kakbjudande Moa. Sen blev jag lämnad ensam och blind.
Rädd(ad).
Hahaha, så ovetande om vad som pågår.
Sen ba av med ögonbindeln och så är världens bästa där!!!! 
<3333333333
Av med ögonbindeln, äntligen.
Förtär lagliga saker. Höh! Kul.
Massa snygga och bra. Vill ba <33333 på er allihopa för att ni är så bäst. Det ÄR ni!! Begrips? KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0