heeeeeej dick, heeeeej dack, jaaaag slog i, oooooch vi drack

De senaste dagarna har jag varit i Linköping och varit jättedålig på att ta kort. Har varit för busy och underhållen. Men jag har iallafall cyklat massa miljarder mil. Blivit väderbiten av all motvind som går åt alla håll och av vårsolen som varit framme och väckt livslusten i en. 
Jag var varit på kravall (alltså krav på overall), så fick känna mig som en äkta civilingenjörsstudent i gul ovve med "jag kommer få högre lön än dig" och "kod blå - vaska välfärden"-märken på. Mmmmm, represent.
Det var mycket roligt iallafall. Vi dansade på ett dåligt scilent disco och drack glass-drinkar. Vad mer behövs? / Bilden på cykeln därefter representerar när jag åkte heeeelt vilse i Linköpings vildmark i jakt på en cykel och lyckan som infann sig när jag äntligen fann den.
En dag skulle vi hålla i fulvinsrunda, men jag fick vara med och tävla istället. Yee. Vi gick skottkärra och slurpade vin i diverse märkliga tävlingar.
Sen hade vi mexikansk bastu med Saras häfvlag där vi (såklart) tävlade i ölhäfvning och andra ting, slog piñatas, sjöng (eller ja jag lyssnade) på gyckel och drack tabasco-tequila. Roligaste!! Sen åt vi 1000kg nachos på mellanfest innan vi dansade bort oss på Flamman. / En annan kväll, eftersom sushi är livet, tog vi oss till lyxstället och åt jordens fräshaste fisk, typ. Wow. Sen var det slut på bilder men vi har strosat, ölat, ätit, brunchat, cyklat, sovit, varit vakna osvosv. Kula grejer. Hamnar kanske här en dag ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0