en snabbrepris

En gång i tiden hade vi syjunta hemma hos Anna. / En annan gång var jag hos Moa, fast det är jag ju ganska ofta ändå.
Förra fredagen tog jag första flyget ner till hufvudstaden för att gå utbildning. Så nu har jag en fin knapp på förklät. Snart ska jag tillochmed få ännu finare grejer när jag ska på nästa utbildning.....to be continued.
Sen vart det öl en kväll, men jag skulle jobba 6 dagen efter, som vanligt, så jag var bara med och jamade på förfesten. Dennis skällde ut oss för att trubadurer är töntiga, men 2 minuter senare drog han solon som han aldrig hade gjort någonting annat.
Erika och Rikard var på besök från Göteborg, så då måste en ju passa på att hoppa i snön eftersom sånt inte finns där. / Och en annan kväll var jag med Moa. D va kul. D var det. Imorgon ska jag jobba i 10 timmar. Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0