saker jag gjort (ätit) på sistone

Herregud what a beautiful place we live in.
En helg i januari var jag ledig. Då passade jag på att laga massa god mat och fin frukost con mi familia.
Har hängt i studion och lagt sista sånggrejerna innan vi ska in i nästa studio. Sen vart jag medbjuden på spontanspelning där jag kunde ca 2% av låtarna. Kul ändå. Improvisation är allt.
Såklart har jag varit på Max-dejt och provsmakat alla nya vego-alternativ, mmmmmmmm. Å lagat mycket smaklig grön soppa med majs och morots-bröd, mmmmmm.
En dag promenerade jag i skogen, pulsade över lägdor och ängar och sen var jag vilse. Stark upplevelse ändå. Så fint att bara vandra omkring bland snökrisatliserade träd, lyssna på gamla sommarprat och komma på textrader till kommande låtar.
Åter igen men alltså SATAN det är så fint med snö och sol. Tuppar av. Har även köpt nya icke så snövänliga dojjor. Nice.
Och så var vi ju som sagt i Persåsen och åkte dödskälke. Det var livet. Sen drack vi öl och lyssnade på after ski-musik och trallade några timmar senare in på Oscars där vi överraskades av deras helt okej musikval och dansade Martinas greklandsdans tills i lessnade ihjäl oss och åkte hem.
Och det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0