anekdoter, apelsinsyrlighet, ansökningar (och jag är giftigast i stan)

Hahahahahahaha. Kolla vad kul! En dag köpte jag och Josefine roliga djurmasker som kan göra sig bra på party.
En dag åt vi chokladbollar på Tings. Samtidigt insåg jag att jag är jätte, jättedåligt på att berätta anekdoter?? Har jag alltid varit det? Har jag blivit det nu?? Varför har ingen stoppat mig?? (jag vet pga berättar saker jättefort för vill bara get to the point). Aja, tråkig sak att inse för nu kan jag aldrig berätta någonting längre utan att inse att jag är sämst på det :(
Har iallafall köpt en snygg jävla jacka så nu är jag giftigast i stan. Passa er.
En kväll samlades vi för att äta upp mina morotskakerester och spela alfapet. Det var kul pga det lades 80% könsord, och könsord = humor.
Å en annan kväll var vi på Jazzköket. Jag lärde mig korttrick jag redan glömt bort och så klagade vi över hur vi inte har råd att äta där (fastän vi tydligen har råd att köpa fancy drinkar för 500 spänn?? Prioriteringar är allt va? :----))))
Sen vart Dennis irriterad (se bild) över Antons jättedåliga förmåga att läsa en busstidstabell.
 
Mer då?
-Repar repar repar inför kommande studiedagar och skriver låttexter pga bestämde att Musik Direkt vore en kul grej (KOM OCH TITTA 19 FEBRUARI ANNARS ÄR NI INTE ÄKTA VÄNNER!!!!!).
-Pluggar massa kaffe och börjar bli mkt nördig när jag står bakom baren oba "mmmm, så himla tydlig syrlighet i detta kaffe va? Apelsin....mmmm och gröna äpplen, wow"
-Bokar flyg och tåg-biljetter så jag kan få hänga med min syster snart. 
-Skickar in ansökningar av olika slag för att göra livet mer spännande (obs vissa bekäftade, galen känsla att veta möjligheterna i ens liv!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0