well, if the people are buying tears then I'll be rich someday

Det är höst!! Alltså krav på skogspromenader och bra idéer. Typ som att mata ankor och dricka whiskey en onsdagseftermiddag.
Även bra mat. Mat är allt.
Kontraster i livet. Fredag 05.45 påväg till jobbet. Söndag 05.45 påväg till efterfest.
Nä men det är rock'n roll hörni. Har inlett min solokärriär med att spela gamla rockfavoriter som headline på Oscars torsdagspub och tatuerat mig på ofotovänliga vinklar.
 
Nu är det ok men med mörkret kommer alltid mörkret. Jag förbereder mig mentalt med att äta efter jobbet-frukost i Moas bäddsoffa, tända ljusslingor och låta vinylspelaren spinna runt runt runt för att distrahera dessa mörkertankar. Snart är det väl ändå vår igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0