for peace and trust can win the day despite of all your losing

Ja men tja! Saker har skett och jag är så trött trött trött. Äta sova jobba äta sova jobba sova sova sova. Och lite öl där emellan. Typ så. Tar inga bilder heller men här är några få.
Det var halloweeen och vi knaprade blått och dansade på Oscars. Saga och Oscar hade de finaste dräkterna någonsin och jag, ja jag såg ut såhär:
Vote for Pedro hörni. --> Sen var det inte halloween, men vi drack öl ändå. Mitt i samtalen hojtade Olov att "vi måste ju äta lite tapas", och så lagades det mat.
3:e bilddokumentationen. Helgens hårdpass i studion. Fyfan asså. Kommer bli svinbra!!
 
Andra saker jag gjort:
Köpt pianot!!!!
Repat mera mera
Bokat minisemester med mor och far.
Tagit på mig röda förklät och sålt 10000 saffransbullar och tomtelatte. Happ, då var det jul då. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0