en premiärselfie, en vovve och en Valborg

Första toaselfien med nya telen. Hur håller en ens i den? Så stor! Var med Lina och Sandra en dag och glassade i solen. Sen försvann den, så då gick vi in och (Lina) tog en tupplur istället.
Kolla, grönska!! Å kolla, en sötis!! Martinas lilla Billy som vi hängde med när vi åt jordgubbar och rensade hennes garderob.
I onsdags var det Valborg. Firar en ens sådant? Jo men visst. Fick en lockande inbjudan när jag jobbade, så sen var det bara att svida om och beje sig hem till Festav.
Här berättar jag en jättespännande historia. Antagligen.
Anton hade köpt jordgubbar med roliga former, som tex denna som såg ut som en myrslok. Den var mycket smaklig tyckte Sanna.
Mmmmmmmmm, så bra squad.
Vi till Oscars där kön var helt orimligt lång. Sen ba "råkade" jag och Gustav hamna längst fram, ehehe. När de andra gett upp och vi var på väg att göra detsamma så trillade Petter inför dörrarna, så då vilddansade vi hela natta istället (eller ja, tills det stängde). Sen "grät jag diamanter" när jag tappade mina fina ögondekorer jag blivit pimpad med. Tack för dem Tilda, och tack för bilderna jag snodde av dig! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0