hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Ibland får en hopp om sommaren. Men bara ibland. Som en dag här i (förra?) veckan när jag tänkte åka hem, men satt mig i Badhusparken och glassade istället. 
En kväll ville jag återuppleva studentandan, så kallade på kompisar och pingisbollar för att spela spel och dricka öl hos Festav. Resultat: mkt lyckat!! Alla älskade det<3
Och så kom jag på att jag kanske skulle ha startat hamburgeria. Men ett bra samtal senare så tog jag första steget mot min väg mot att bli barista-queen stället. Nice.
Nu ska jag hoppa på cykeln för att severa lite. Sen ska jag kasta blommor, kramar och tårtar på alla mina fina vänner som tar studenten dag!!!!!!! Wow!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0