en studentturné

I fredags var det studenten, och hej å skål å grattis till det! Jag jobbade på dagen så missade att gråta till allas utspring och flakåkande, men sen var jag snabb hem och ut på min mottagningsturné. Först var jag hos Jonna, men där tog jag inga bilder, så vi hoppar till Rebecca istället. Hon hade ritat Morran på deras flak och vrålat så mycket att hon knappt kunde prata. Som det ska vara alltså.
Bästa grejen med att gå på massa mottagningar är att få en massa mat. Sämsta grejen är att en blir så mätt pga äter så mycket mat. Så ibland får en nöja sig med ost och kex-hörnan.
Efter att ha blivit upplockad av Felicia och snabbt sprungit in hos Sandra (som precis hade avslutat sin mottagning) landade vi hemma hos Ebba. Där var det full huggning med att flytta in och ut mellan solminuterna. Vi kom under soltiden så vi var mkt nöjda.
Mmmmmm, beauty♥
Trött beauty. Vi skålade bubbel, tuggade på kycklingspett och sedan lämnade vi Ebba åt hennes tupplur oh begav oss vidare.
Hem till Lisa på Rödön där det full fokus på presentöppning. 
Men sen fick vi ta med oss henne upp på rummet och tagga till na lite. MVH vuxna, erfarna, vet hur det ska gå till.
Härligt att en är lika söt och fotogenisk som ens vänner :-)
"Deä ä faan inte vatten"
Felicia chauffören droppade av mig och Moa i stan där vi skulle hem till Annas nya lägga på lite förfest. Men där var det ingen hemma, så vi gick och köpte glass hos Josefine istället. Passande nog kom Jonna och Sara precis. Och eftersom Sara också fått lägenhet precis under syrran så kunde vi klampa in och starta utan de andra.
Så himla guuuuult.
Så vart klockan midnatt och vi begav oss till rådhustrappen för att sjunga med till samma samma samma musik som varje år och fira med alla studenter. Tjalalala, TJALALALA, tjalalala, TJALALALA, tjalalalalalalalalalalaaaa.
HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0