This is my resting bitch face, nothing wrong, ok?

Nu är det 2 veckor sen Roskildelivet tog slut, men känslan är kvar och dagar är inte till för att vara tråkiga. Så förutom att jobbajobbajobba så måste en mötas upp för att typ sitta på tak och lyssna på livemusik.
Sushi är också bra, särkilt när den avnjuts i sällskap av en syster och tillsammans med en härligt kall "riktig" (alltså inte Tuborg) ölllll.
Och så blir det fredag och jag är ledig hela helgen för en gångs skull. Händer det ens?? Vi sitter i Badhusparken i timmartimmar, lyssnar på Die Antwoord och skrattar ihjäl åt oss Roskildeminnen och andra händelser genom livet.
Folköl behövs och vi susar in på affärn'n i sista minuten. Sedan ett snabbt besök hos Festav-residentet innan vi tappar bort oss på Marité, träffar massa fina bekantingar, betäller stora starka (hunkar alltså, ingen jävla öl) och dansar bäst på dansgolvet. 
Efterfest kallar och det är kul tills det inte är lika kul längre. Jag gör illa nacken och morgonen efter befinner jag mig hos läkare nackexpert och nu är en sjukskriven :-) Sörjer med att köpa 300 liter glass och taggar de kommande dagarnas stigande smärta. Ta hand om er kompisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0