NU ÄR JULEN HÄR!!!!!!!!!!!

Kolla vad fint. Här var jag i helgen. I Malmköping med släkten för att fira en födelsedagsgubbe, aka min farfar. Det var mysigt, och kul att titta på små kusinbarn. Bäbisar är så roliga.
Jag i min vanligaste position. Tupplurar är nog det viktigaste i mitt liv just nu. Å en dag när vi åt my little pony cake på Ecocaféet och Josefine matchade fikat.
Igår klädde jag ut mig till julgran. Det var julfest, glögg, lek och dans på gång.
Vi började kvällen med att sätta Feliz Navidad på repeat och äta tacos. Några timmar senare var det dags för en mycket intensiv omgång av julklappsspelet. 
Standard häng i badkaret.
Oklar stund när Oskar försökte skapa god belysning med hjälp av hushållspapper. Mer självklar grej att dricka glögg ur tacoskal.
Kvällen swishade förbi. Vi dansade foxstrot, drack mer glögg och tog skitcoola bandbilder. Wow alltså. Kolla bara. Imorse fick jag agera ingenjör och laga kaffebryggaren, sen åkte vi på Donken och kritiserade tyst deras musikval kl 11 en torsdagsmorgon efter julfest. En himla bra julfest. Vill ha julfest året runt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0