lies let's recount

 
Tillfällig livskris. Sista datumet för att söka skola har gått ut. Tänkte ju att sådant är inte relevant pga jag är ung och tyckte att jag hade hittat mitt drömjobb. Men sen var det 40000 andra duktiga som också vill ha det jobbet. "Vi tar mer än gärna kontakt med dig ifall nya behov uppstår i framtiden". Mmmmmm, framtiden. Är den här nu? Kan aldrig bestämma mig om jag är ung och fri att göra vad jag vill (ja), eller gammal och borde bestämma mig (nej). Kom ju på det såhär i efterhand, att det kanske vore kul att plugga någonting ändå. Någonting roligt alltså. Typ få sjunga soul hela dagarna, eller kanske utbilda sig till kock. Jaja, ett år går ju fort. Bra och dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0