I tie my life to your balloon and let it go

Hur ser du ut idag?
Som vanligt? Som en anka? Exakt såhär när jag kollade ut och såg att det snöade. 
 
Låt du vill välkomna dagen med:
alt-J – Warm Foothills
Eller ja, hela alt-J:s nya egentligen.
 
Hur började denna månad för dig?
Började vecka nr.2 på tågluffen. Var i Prag, blev sjuk, åt billig (och rätt dålig) mat och spelade kort på hostelrummet i brist på wifi.
 
Vad har du längtat efter denna månad?
Att bli frisk, få träna, spela musik, träffa mina mates och sova i min egen säng.
 
Finns det någonting du längtar till framöver?
JAA!! Ska åka till Linköping den 15:e och hälsa på min syster!!!!!
 
Din senaste chock:
Hahahahha, vår studioräkning.....
Och ja vi är sega, men snart ska ni få höra!!
 
Vilken är din bästa förkortning?
etc: end of thinking capacity
 
Vad är bäst med staden du bor i?
Cuprum!!
Haha, nä, men bra natur, brunch på Clarion, Tingssallad och att folk i regel är rätt snälla och kuliga.
 
Vad är bäst med hösten?
1. Det är fint!! Och allt blir mysigt.
2. Att laga MAT. Alltså långkok, småtapas, tända ljus och rödvin.
3. Blir mkt kreativ på hösten.
 
Vad tänker du ofta på?
Jobb som borde sökas, låttexter som borde skrivas, liv som borde ta tags i. (Av mig alltså)
 
Någonting du tycker är kul:
Männen i mitt liv<3
 
Låt du vill avsluta dagen med:
Buffalo Springfield – Expecting To Fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0