vad jag gör när jag inte bloggar

En vecka har jag 0 jobb, och en annan har jag 3. Som denna. Därför gör jag inte mycket mer än att kliva upp kl 5 varje morgon, plocka smycken, köra fel med bilen, höra samma skämt varje gång jag serverar ("är hela denna tårta till mig? höhö", "en halv kopp? ska du skära sönder den? höhö", "får man lite kask till kaffet också eller? höhö" osvosv) och repa repa. 
Mmmm, det blev ju december en dag också helt plötsligt. Sen ba augusti igen morgonen efter.
Å replokalen har utökats och blivit dubbelt så stor när Sebban ba "rev ner väggen". Sitter mest på golvet nu pga har så ont i mina fötter efter jobbigt jobb. 
Ikväll ska vi rocka på 40års-fest. Det ska bli sköjjjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0