19 år (1 månad & 1 dag)

I förrgår, för 19 år, 1 månad och 1 dag sedan kom Räkan (dvs jag) till världen. Jag älskar födelsedagar, jag älskar mina vänner och jag älskar mat. Så trots försening så bjöd jag in mina käraste till söndagsmiddag och altanmys.
I äkta höstanda gick jag ut och plockade diverse blad och bär i dekorationssyfte.
Så började de droppa in. Martina och Sandra var med.
Å Matilda, Sara och Lina.
Sara, nyopererad och så himla tjusig!
Ja hela gänget var där (förutom Göteborgs-Erika då, stor förlust) (och Josefine för hon var sen, hoho).
Sedan kom hon också, med världens bästa broderi och ett "men du måste lämna tillbaka den sen för den är inte färdig". HHaha, löv it.
Så tryckte vi ihop oss vid bordet och åt maaaaaaaat.
Och hade världsbästa diskussioner och bra jäkla samtalsämnen!!
Å  tårta såklart. Med choklad och blåbär. Mmmmmm.
 
Och i filmväg så såg det ut lite såhär:

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltså ni! Så jävla fina ❤️

2014-10-14 @ 20:44:29
URL: http://eerikajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0