sconesfrukost, födelsdagsfirande och musicerande

Men HEJ! Jag finns fortfarande här. Frågan är bara om jag inte gör någonting om dagarna värt att föreviga, eller om jag gör för mycket att jag inte har tid. Kanske en blandning av de båda. Vi tar en titt.
Jag spenderar en hel del tid i replokalen med massa kul och DUKTIGT folk i min faders musikprojekt.
På tal om far så var det ju farsdag en dag och då åt jag annan frukost än kvarg och avokado //Fitness-Erika. En annan dag hade jag och Sara kreativ verkstad och målade på kartong.
Sen for jag ju till Stockholm en sväng.
Lisa fyllde år och det var soligt inomhus. Några dagar senare kom min syster hem!!!!
Vi åt på Chaow Praya, såklart. Bästa inredningen.
Igår firade vi Tilda i efterskott. Det var kul med uppdrag, allsång och likör-cupcakes. Ah, för de andra. Jag drack vatten och körde hem när de andra gick på krogen. 
Men det var det ju värt, eller behövligt iallafall. Nu när en bor i studion. Hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0