we are underground, we are underground, we-are-un-der-ground

Igår, fredag, och jag rusar snabbt in på Carlings, ropar "Corazon" och slänger fram mina pengar. Snabbt snabbt hem, men inser att stressa är onödigt. Landar någon gång senare hos Johan för att dricka whisky, lyssna på Electric banan band och komma 4:a i vändtia. Sen snabbt snabbt rusa igen ner på Corazon. Vi kommer till förbandets sista låt och det är trist pga låter asbra. Men sen är vi snabbt igång igen. Trots att det är dåligt med folk så hindrar inte det oss från att röjja och slåss framför scenen. Holograms är _asbra_ de med, och stämningen likaså.
Tycker om Josefine extra mycket pga hon har nu för tiden alltid såpbubblor med sig. Å sånt är ju kul.
Trots hetsig punkdans så lyckas jag knäppa av två bilder. Hahaaaaaaa skulle ha tagit på dansen istället. 
Fula selfies på toan. Försöker uttrycka känslor över något. Vad? Extas? Je kom inte ihåg? 
De spelas, som alltid där, bra musik och vi drar en sista vals till Håkan innan vi lämnar den näst intill tomma lokalen.
02.12 och Josefine är cray cray och klättrar på soptunnor. 30 min senare blir jag bjuden på världens största meal på McDonald. Tackar och äter, fastän jag skäms över köttindustrin.
 
Det såg ut som att det var vår på gång. Men när jag vandrar hem i natten så snöar det, och det är tråkigt. Hoppades ju på vår. Det kändes som att det var vår. Nu vet jag inte. Det är ju trots allt bara mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0