folk säger att allt är för konsten, inget för berömmelsen

Vad är det bästa med denna vecka?
Det är LOV!!!!!!!!!!
 
Vad är det sämsta med denna vecka?
Att det är lov men jag ändå har en massa skola och grejs att ta hand om = mindre tid till kul.
 
Vad borde du göra men orkar bara inte?
Se ovanstående svar. Plugga matte, skriva gymnasiearbete, plugga annat, läsa en engelskabok osvosv.
 
Vad saknar du?
Sommar, min syster, att göra vad en vill - när en vill, att ha picknick till solnedgången på Gotland, att bo i ett svettigt tält på stranden, skriksjunga till utomhuskonserter och ba konstant umgås med de man tycker mest om.
 
Vad gjorde du igår?
Skrev plötsligt 4 sidor religion skitfort, kutade konstant i 40 minuter, åt popcorn med Lina och Madde, kom på att vår påbörjade låt är dålig och började göra en ny på natten istället för att åka hem.
 
En rolig sak:
Min far spelade upp en ny låt han har gjort. Den heter "indiedisco". Den handlar om mig.
 
Har du ont någonstans?
Träningsvärk i mina beeen. Det var ett tag sen jag sprang i 40 minuter ba sådär...
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
3000kr till resebolaget som vi höll på att glömma bort (hoho..). 
 
Har du smsat med någon idag, vem och vad sa ni?
Hemligt ju. 
Hahahahah nej, Men Madde om rep, Lina om rep, Johan om rep, Moa om resa, Victor om livet, min syster om allt.
 
Vad är det bästa att äta för tillfället?
Är för tillfället jätteberoende av vår smörgåsgrill och äter varma mackor ca hela tiden. Bästa combo: Pesto, västerbottenost, tomat, avocado och ruccola (OBS de 2 sistnämnda efter grillen!). Anomnom!!
Roligaste du gjort på sistone?
Fredag ligger högt på listan. Att hetsdansa indiepojke-dans med alla kroppsdelar till asbra punkmusik. 
 
En bra kommentar du lagt på sistone?
"SPELAAA........ehmm...ingenting ni är DÅLIGA!!, när De Vet Du spelade på 100-dagars.
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
Har ca inga bilder på mig själv från denna tid (?). Var väl busy med att vara fotograf själv.
Men typ såhär. Skoltrött, posande och ätande.
Eller såhär. Sjukt ~*FASHION*~. 
Hahhahaha alltså OBS ej seriösa bilder (gu, ibland vet en ju inte vad folk kan tro..)
 
Vad ska du göra i veckan?
Repa, repa, plugga, repa, plugga, repa. Sen ska jag ha lite kul också. Åker till Åre på torsdag med några kuliga människor. Ska äta mat, hoppas på sol, och dricka öl på Bygget typ. 
 
Vad ser du fram emot?
Så_himla_mycket. Imorgon (då ska jag äta semlor), nästa helg (bl.a musik direkt), min systers hemkomst, Turkiet (hah, ja det blev så), att bli färdig med skolan, studenten, Göteborg å Håkan, tågluff, liiiiv1, osvosvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0