we got cocaine and coffee here

Torsdag, och om 5 dagar ska jag på Stones!!!!! Sedan ba hem och vända i någon dag för att fara vidare mot Gotland. Det är lite min grej det där. Bara vara hemma och vända. Far ju å flänger som en annan boomerang nu för tiden.
Igår kunde vi för första gången på år och dar (typ) samlas hela världsbästa gäget för att grilla, fritera pÅmmfritt och ta igen de senaste livshändelserna. Så himla himla fint! Sedan att detta kanske kan vara sista gången på väldigt länge, det vill en ju varken inse eller erkänna. 
 Jag jobbar mycket och sover lite. Snorar mycket och andas lite. Har tappat bort mitt tålamod och tååååål inte när allting inte går snabbt och effektivt. Smart att handskas med 14åringar då... Men det är kul. Fick ett hemligt meddelande idag "Erika du får aldrig sluta som ledare. Du har star quality" och det känns ju sköj att en ändå kan prestera på jobbet trots att en är bara är en utsliten, egentligen för gammal, ersättare/inhoppare/vikarie(?). 
 
Och det är väl lite så det är. Alldeles för mycket men samtidigt tomt. Ska pussla ihop livet så småningom. Augusti känns obokat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0