här är jag

Okej, vi repeterar, vad hände i livet?
Det var kallt å jävligt och vi fikade mest hela dagarna för det fanns ingenting annat att göra.
OCH för att det är GOTT!!
Sen vart det fredag, och då brukar en ju ramla in på något sorts diskotek och denna var inte ett undantag. Dessutom skulle ju Erika flytta söderut och då vill en ju dansa några sista, så att säga.
Och morgonen därpå så begav jag mig också söderut för spendera 10 dagar på Gotland. (Här med attityden "jag vill inte vara söt, jag vill vara TUFF!!!!!"). Men ja, den historian har jag ju redan dragit.
Men det tog inte slut där. Sedan väntade ju ett gäng dagar i Dalarna i sällskap av badande kossor och en mycket, mycket, MYCKET behaglig sol.
Badbadbadbadbadbadbadbad.
Och sen, efter en extremmegalång semster var det plötsligt slut. Vi avslutade med halvkass amerikans mat på något hak och sedan på en uteserering oba "en drink i varje färg!!". 
Bra bra, och mycket kul och skönt och fint och skoj och så som semster ska vara. Nu är jag hemma igen och redo att CARPA solen och allt som väntar framöver. Livet är fint, och så e d me d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0