mitt 2013. del 3

September:
Skolan drog igång och jag och Moa tänkte att celler kunde vara ett roligt projektarbete. Ha ha ha.
Åt massa mat på marknad, och sen åt vi brunch på Clarion. 
Hade en sista sleepover hos Lisa på Rödön innan hon for till USA. (Hej Lisen jag saknar dig!!!!)
Jag fyllde 18 och blev jättejätteöverraskad av mina fina vänner.
Och så åkte vi till England och hade massa massa kul!!
 
Oktober:
Vi firade Anna och Sara som hade fyllt år.
Var på läger.
Var höstig.
Var massa med Moa, åt sushi, pluggade körkort och promenerade på alla möjliga ställen.
Hoppade hö på Jamtli med Sara.
Och så var det hela mest bara ett disco.
 
November:
Åt massa mat. Som vanligt.
Det var halloween.
Jag, Lina och Madde hade spelning.
Och några dagar senare så spelade jag med Sebban och Johan.
Det var pÅrty.
Vi såg Catching Fire, som var megabra!
Och så fick jag mina engångskamerabilder.
 
December:
Var på läger uppe i fjällen.
Julmös med (knappt halva) klassen.
Tog körkort(!!!!!!) och bakade ett pepparkakshus.
Det var White Christmas på Oscars.
Och det var juljuljul.
Hade en mycket kul kväll Corazon när Kristian Anttila spelade, + hamnade på efterfest på hotellet.
Och så var det taco hej, nyår och välkommen 2014.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0