att brinna upp i natten (och lite på dagen)

Skuuul är inte så kul. Inte gymnasiearbete heller. Idag har jag och Moa skrivit rapport hela dagen och räddat oss med 500 koppar kaffe och lika många chokladtryfflar.
Men det är väl än tröst att det snart är över. Har köpt en alldeles för dyr biljett till 100-dagars, där det garanterat inte kommer spelas Shoreline. Nåväl. Det är ju en gång i livet det händer detta, så varför inte liksom? Annars kollar jag in gamla konserter och längtar tillbaka (och fram!!) till sommaren.
En kväll var vi i Brunflo för att förbereda och fotografera. Dagen efter var det konsert i Lyan och jag var stolt mamma till Lina som ägde på scenen (golvet). Saknade tiden då en själv brukade stå där och spela Stones. Those were the days.
I fredags följde jag med Josefine till hästis, och sen hade vi världsbäst sleepover hos Anna och Sara. 
Igår ~~tog vi en spontanare~~ och bestämde oss för att ~~göra stan osäker~~. Lite dum idé med tanke på att det var lördag innan löning och att av de fåtal personer som befann sig ute så sänkte vi medelåldern med ca 30 år. Men det blev kul ändå. Vi var lite svåra vid ett skyltfönster, köpte dyr jäkla öl (inte jag. är förståndig och snål) och hade det rätt himla tjeckt ändå.
Var mer svår på något annat ställe och sen bästa någonsin - diskuterade köttindustrin med personalen på McDonals. Hade kul-t efterparty hos Johan och sen for vi hem sent. Eller ja, tidigt kanske.

Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson

sista bilden på mig, ny proffe??

2014-01-19 @ 18:30:29
URL: http://aroundus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0