dagarna före dopparedagen

I lördags var vi bjudna hem till Jonna för att äta fudge, rawfood-bollar och brieost. Samt leka roliga lekar.
T.ex. skicka runt ett paket till musiken á la hela havet stormar.
Eller rulla en tråd med en sockerbit på tungan. Kul.
Jag försökte ragga med mig lite sällskap för att gå på Storsjöteatern och kika på bra band som Kitok, Asta Kask och The Vanjas. Men dyra biljetter, fattiga studenter och arbetslösa ungdommar går inte så bra ihop. Istället hamnade jag på Captain Cook för att kika på pappas bands i princip sista spelning. Tråkigt, men mycket bra! Sen kom jag hem och åt spagetti. 
Igår träffade jag min granne som frågade mig varför han känner igen mig så mycket. Ba "jo, vi bor 3 meter ifrån varandra och har gjort det i 14 år, men annars så :-)". Se träffade jag min gamla klass och alla skrek "VA!!?!?"
Mmmm, jag har blivit blond.......
Här är en del av de VA-skrikande gamla klassisarna. Igår hängde vi hos Dalia och drack glögg, tog ikapp varandras liv och sjöng högskole-spex. Mycket trevligt. Känns som att det var 10 år, men också 2 veckor sedan vi sågs sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0