hej och hejdå

I helgen körde jag förbi denna skylten för sista gången på väldigt länge. Upp till Tåsjö där jag har spenderat så många barndomsdagar, sommarnätter och kakkalas. Denna gången var det dags för släktträff, och i samma veva en liten avskedsfest då min farfar bestämt sig för att flytta söderut.
Jag hängde mest med mitt otroligt lillgamla kusinbarn.
Han tycker om att skvätta vatten och fånga folk (mig) i en fiskehåv.
Då får en gömma sig här ute.
Å släktträff var det ja. Jag försökte agera lite mingelfotograf men slutade jämt som barnvakt.
Världens töntigaste bröder.
Sen hade vi efterfest på vår veranda. Helt crejjzyyyy.
Kidzen åt bär.
Dagen efter tog vi en sista tur innan det var dags att plocka upp gubben och flyttlasset.
Sa hejdå till min älskade kisse som blivit så gammal och döv nu. Å sen for vi hem, ovetandes om när vi kommer tillbaka nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0