vafan ha solglasögon när solen inte ens skiner på sig

Hej, hej, hej, nej. Det är bra, jag klarar mig.
Min syster har kommit hem!!!!!! Efter 18 månader över havet. Tänk er, detta = gos på heltid. (Är mer kul än det ser ut, lovar)
 
Annat som hänt:
-Gått på Oscars på en söndag, varit supertidig (superförst, supernöjd) och fått gratis bananer. Kul :-)
-Ramlat i skogen och förstört mina nyköpta byxor.
-Var bakis under sminksession på Body Shop. Scenario: NU TAR VI ENHÄR ÖGONSKUGGAN HE BLIR SUPERFINT!!!!!! mmmmmokej......*sippar på ett plastchampangeglas med äppelcider och andas tungt*.
-Ätit 3 avokados (avokador? avokader? avokadoer?) inom loppet av 10 minuter. 
-Kommit på en utklädnad till helgens 19-årskalas.
 
Saker jag borde ha hänt: plugg
Men så är det ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0