hur lång var du då?

Igår var det lördag och det betyder brunch på Clarion som vanligt.
Hah. Om det vore så väl. Spenderade vad som känndes som en årsinkomst på en måltid, och gör man det så får man ju se till att det blir till minst två + att man äter ohälsosamt många tryfflar till samma värde som hela brunchen. Så vi satt där tills de stängde.
Alltså bäst aktivitet egentligen. Ska börja spendera alla mina pengar på brunch.
Omgång nr.1. Alltså jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv som jag var igår.
Efter brullen åkte vi till Rödön för att ha en sista sleepover hos Lisa innan hon flyttar till USA.</3
Vi var fula och gjorde inte så mycket mer än att ligga i fosterställning i timmar p.g.a mätta.
Tycker <3333 om er! Vi skulle kolla på film, men sen vaknade vi kl 3 av att alla hade somnat i soffan. Haha. Kul. ~sociala gänget~.
Morgonmys.
Sen åt vi frukost och återvände till myshögen av täcken och kuddar. Ville stanna där föralltid, men så kan man visst inte göra. Så tillslut fick vi lämna gula huset på Rödön för detta år. Rätt sorgligt ändå. Så himla bra ställe ju :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0