varför hör du aldrig av dig?

Men hej Erika! Hur står det till egentligen?
Egentligen, så är det nog faktiskt bra. Har äntligen, äntligen. äntligen efter en ständigt, ständigt växande pluggångest och ändlösa pluggsessioner återfått lite livslust igen. Slut på prov. Hit med lov. Har massa kul framför mig i livet. Jö.
 
Så nu då? Hur ska du unna dig? Hur ska du spendera tiden som kommer?
Ett lov kunde inte komma mer lägligt. Om jag inte bara stänger av helt p.g.a utmattning så ska jag repa, repa, repa med Madde och Lina inför vår spelning (har jag nämnt det? Venne? 9 november iallafall, cray-cray!), ta ut sovmornar, kanske åka på något roligt äventyr. Hur som hellst så ska jag börja med ett (förhoppningsvis) mycket roligt krogenbesök med ett (garanterat) mycket roligt sällskap. JAH!
 
Slutligen, 3 saker som är kul/bra.
- New Girl säsong 3. Hoho!
- Att mina "förslag för dig" på spotify är mest likt Johann Sebastian Bach, Wolfgang Amadeus Mozart osv. Mitt musikliv har tagits över av mitt pluggliv.
Denna bok. Alltså dör. Hur fashinerande/vackert/konstigt får någonting vara??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0