Scarborough - del 1

Hej efter en vecka och en dag. Är hemma från England nu, och som alltid efter kul så suger det. Har haft det helt fantastiskt KUL och BRA. Så nu är det ledsamt att vara hemma igen. Hur som hellst. Här är första delen av alla miljoner bilder jag har tagit. Varsågod.
På måndagen så klev vi upp jättejättetidigt för att resa jättejättelänge.
Alltså, verkligen jättejättelänge. Hela långa dagen.
Men tilllslut, äntligen, så var vi framme i Scarborough. Första dagen var för mig mycket rörig, men allting löser sig och så var det tillslut bara en massa kul som väntade.
Spexxxx!
HEJ MOA!
Hej Dalia och Matilda!
På kvällen så åt vi världsgod italiensk mat och sedan träffade vi massa andra utbytesfolk och bowlade. Det var urkul men jag var dålig.
Saker jag är dålig på: Äta för stora portioner Carbonara. Bowla.
Hej!
Nu kommer onsdag som var mycket, mycket kul. För vi skulle surfa!!
OH mamaaaaaaa, I wanna go sufiiiiiiii'n
Det var så jäkla roligt! Svårt och kallt. Men KUL!!!
Och massa mer kul skulle det bli......to be continued.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0