hej.

Såhär veckorna efter England och innan lovet så är inte livet så himla spännande. Det är mest fyllt av extremt jobbiga och tråkiga skolarbeten, sömniga mornar och kyliga promenader till busshållplatsen. Men ändå, någonting kul har jag väl gjort?
En dag åt jag pannkakor med Madde och Saga. Andra dagar ser ofta ut såhär, enligt den dagliga Moa-snapen.
Så åkte vi på läger och förstörde dygnsrytmen p.g.a är världens bästa (eller ja, kanske sämsta då, egentligen) nattvakter.
Sen så har jag ju varit med Josefine också (såkart). Har ätit ett riktigt adventsfika bestående av både satsumas och pepparkakor och gjorde Peter Singer stolt att genom utilitarism (look it up!) strunta i skolarbete. Insåg också att nu är det nog snart vinter, och då måste man klä på sig.
Men än så länge så är det fortfarande höstigt och snöfritt. Försökte dagen till ära dämpa min skolångest med kul tröja. Funkade sådär.
Andra saker jag gör om dagarna:
Pluggar
Planerar roliga halloweenkostymer
Letar balklänningar
Missbrukar lyanfika
Smakar fortfarande lamm (obs, dåligt lamm!) efter att ha ätit typ 1 bit av mångfaldsveckans libanesiska lammgryta. Blä :-(  Annars, KUL med ~exotisk~ mat.
Pluggar..............................
..............................
...............
.......
Pluggar

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men du är så jävla snygg jag orkar inte med dig

2013-10-17 @ 22:45:05
URL: http://oldpandadays.blogg.se
Postat av: anna

To cool for schooleeäää

2013-10-24 @ 14:19:05
URL: http://aroundus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0