Cold, dark sea wrapping its arms around me. Pulling me down to the deep. All eyes on me.

I fredags var jag på bra humör. Moa med. Vi åt sushilunch och åkte till växtvaruhuset för att komma någon vart med vårt gymnasiearbete. Resultat: inte så bra.
Första snön har fallit. Det är mysigt och luktar gott.
Igår spenderade jag, Anna och Lina hela förmiddagen på secondhand. Bra lördagsaktivitet.
Jag är bra på att göra saker som jag vill göra. Typ idolmysa med bästa, vara överdrivet produktiv på musikfronten med Lina och Madde, äta massa, massa god mat (mor och far gör mig till en matsnobb), och promenera i minusgrader. Jag älskar det. För första gången i mitt liv är jag sugen på vinter. Kanske för att det bara ska bli lite nytt, kanske för att vi romantiserat det så mycket med engelsmännen, eller kanske bara för att det faktiskt är hur mysigt som helst.
Men. Jag är också dålig på att göra saker som jag inte vill göra (plugga). Vart kan man köpa sig en dos självdisciplin? Tack. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0