saker jag har gjort på sista tiden

Ibland när jag inte går i skolan, vänder vinyler, partajar, dubbelrepar inför dubbelspelning eller kanske ligger i fosterställning över jobbiga prov och annat jävligt, då gör jag faktiskt andra saker också. 
Jag har hängt med Moa. Kollat på bra matchande skor och myst i Badhusparken.
Arbetat och vunnit pris första dagen. Blev överlycklig p.g.a vinner aldrig någonting. Vad kunde det vara? En bil, en kryssning i Karibien, en gratis plocka-på-dig-vad-du-vill-runda på lagret kanske?
Nä, fick en vattenflaska och en ful mössa. Men kul ändå :-)
Amanda var hemma på norrländsk mark igen. Vi åt världsgod mat på Samurai, smorde halloweenplaner, tränade på massageläxor och hade minikonsert. Gapskrattade hela kvällen. Det säger allt.
Har köpt en finfin tröja på frälsis och hittat en ännu finare bok på bibblo. 
Å en dag så åkte ju jag och Sara till Jamtli och hade mys. Återupplevde lite barndom och så. Annars så är jag nog mest med Lina och Madde. Repar, repar, repar och äter ohälsosamt mycket nyponsoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0