imorgon är det december

En måndag var himeln himelens fin och vi åkte på en kvällsrunda runt hela stan + Frösön. Jag ska också ta körkort en dag, för det är så bra det där. Att bara åka runt, lyssna på indiepop och prata vett. Och så kan man stanna till på ica och köpa vindruvor, och det är ju gott.
En dag promenerade jag bakanför ett fint par med en hund. En annan ritade jag och Moa av varandra.
Jag har fått hem mina (12 av 25) engångskamerabilder, och mamma har satt upp ljusstakar i fönstret. De lös fint som sällskap till vår entrecôte-fredag på altanen som börjar bli en väldigt fin tradition. 
Igår sprang jag och Matilda in på ica 5 min innan stängning. Resultat - inlåsta. Som tur var behövde vi inte sova över utan blev utsläppta av vakten och kunde åka hem för att spendera kvällen som 14 år igen med Ben&Jerry's och film. Ingen utång - inga pengar spenderade - orkat dagen efter - bra påhitt.
Så dagen efter = idag for jag upp till Häggenås för att förbereda julen. Hittade en fin gran som fick åka med i baksätet hem. Ni vet när man är Häggenåsbrud som jag och äger 700000 hektar skog så kan man göra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0