ett inlägg som kunde blivit jättebra men bara blev bra

När mannen i kassan säger att det bara blev 19 bilder</3
När jag kommer hem och upptäcker att jag bara fick 12</////3
Men, engångskamera är kul och här är 12 olika tillfällen från mitt fabulösa, höstiga liv.
Det hela började med en 18årsdag och jag skulle ta kort med främlingar. Lyckades bra p.g.a vilka är detta?
Thug life. Kanske någon skulle säga.
Thaivagnen. Livräddare efter bananz kväll.
Åkte till England och därifrån fick jag bara 2 av alla de bilder jag tog. Här har vi iallafall mina favorit-Englands-musiker, Liam och Jake. (Å crazy groupie i denim)
På Flamigo Land.
Tillbaka i Sverige. Olivia i mitt hjärta♥
Hade picknick på Jamtli. Poäng om ni hittar Sara.
Så var det halloween en gång, och det var ju kul.
Anna, Lina, snö, hockeypulver och second hand. Så många bra saker på en och samma bild.
En kväll i november när vi hade spelning.
En annan kväll när det var barty och storm. Hittade en badring utanför dörren. Haha. Kul!
Stormkväll 2.0.
Å det var sista bilden från mini-rullen. The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0