en tisdagslista

Hur ser du ut idag?
Svart och svår, 18 år. Glitterstrumpor är fint.
 
Dina 3 senaste meddelanden?
- men yolo xP
- hahaha, riding polar bears!
- Yes you are väry kind!!!
 
Vad gjorde du för exakt tio månader sedan?
Jag tog med mig ett gäng bra kamrater till Häggenås. Vi åt tacos, hade högläsning på golvet och lekte i snön. Är i stort behov av detta igen. Okej? Boka in i kalendern mina vänner så åker vi snart. Tack.
 
Någon konstig sak du har gjort på sista tiden?
Var låstasarg på en kille i min klass (i ca 5 sekunder). Alltså han blev rädd, jätterädd. Mina gamla skådespelartalanger sitter kvar minsann.
 
Vad är det senaste du skrev i Word?
"Jag kan inte finna en simpel melodi, och jag kan inte skriva någonting med känsla i"
Från en låt jag försöker skriva. Det kanske märks hur bra det går?
 
En låt som det var längesen du lyssnade på.
Har avgudat denna låt så länge, i så många år. Tack för att du hittade tillbaka!
 
Var hänger du om dagarna?
Förutom i skolan så är det här det händer. Repar repar repar.
 
Vad är det sämsta med denna vecka?
Att jag är så himla TRÖTT på skolan. Alltså hujedamig. Sjukanmälan till nästa år, kan man göra det?
 
Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Imorgon ska jag ha sovmorgon och rocka bra på vår spelning. Torsdag is all about att överleva och på fredag ska jag på ha kul på barty. Lördag också kanske. 200dagars är på G har jag hört.
 
Är listan slut nu?
Det ser så ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0