åker till Polen ikväll

Ikväll åker vi till Polen. WAAAOOO! Känns helknäppt att dagen faktiskt är här. Har lovat mig själv att ta jättemånga fina bilder på fina saker, hurra för bloggen! Trist för er (kanske) att jag inte kan skriva på en vecka nu då. Men här har ni någonting kul som piggar upp. En bildserie jag kallar "saker jag har ätit på senaste tiden".
Bakade paj en kväll. Beslutsångesten var stor om huruvida jag skulle göra med äpple eller rabarber.
Gjorde båda ;P
I onsdags kom Josefine på besök och hade pizza med sig. Kände ba -HUR bra är hon?
Godis i tillfredställande uppläggning, och hemmagjord sushi. Allså. Godaste på jorden kanske.
Thaimat i Lyan igår innan vi hade konsert, och en magisk macka på Wedan.
 
Undrar vad för gott vi kan tänkas äta i Polen? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i polen ska du? och med vilka var det du skulle dit med? hehe du kanske har skrivit det tidigare men men :)

Svar: Näe, jag kanske inte har nämnt det. Men Krákow åkte vi till och det var tillsammans med 40 (av ca 200) underbara männsikor från vår utbildning för konfaledare vi har gått i 3 år :)
Erika Nathanaelsson

2013-05-03 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0