unique New York

I tisdags tog jag och Sara och for till New York, sådär rätt spontant.
Vi hoppade av bussen lååångt ifrån vårt hotell. Så då fick vi promenera.
Detta är himla kul, att man bara är ute och vandrar och så plötsligt finner man en flygel bara sådär.
Sara på torg.
Vårt hotell låg precis vid Broadway.
Vi gick till Rockafella Center.
För att åka upp i Top of the Rock.
Denna utsikt alltså.
Vi åt såklart den berömda New York-cheescaken.
Vi gick på M&M world.
Mitt på Times Square. 
Frukost på Starbucks, såklart.
Hahahah! Denna bild är så kul och ful!
Hur amerikansk får en bli? ("Vad är det för en jacka du har Erika?" -Det är inte min)
Så promenerade vi i Central Park.
Jag såg en ekorre. Mycket fashinerad.
Och här har vi Public Library. Så himla fin byggnad!
Sen var det slut på New York. Tog rätt lite bilder, men en var ju rätt så uppagen med att tappa hakan 470 gånger över hur stort och mäktigt allting var.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag hatar dig så mycket just nu! Jag vill också!

2013-03-23 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0