Shine on You Crazy Diamond

Vad åt du till frukost imorse?
Kesoplättar med blåbär och lingonsirap. NOMNOM!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Min kaffekopp jag hade glömt bort tills nu. Synd på kaffet...nu är det kallt.
 
Vad ser du fram emot med skräckblandad förtjusning?
Hela nästa termin! Ska bli vuxen, åka bort massa, ta studenten, lämna den totala tryggheten och ja, bli vuxen!!
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
Inte som idag inte. Såhär tyckte ju iallafall mina bästa, underbaraste konfirmander att jag såg ut........?
 
Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
FREEEDOOOM!!! Freedom för sista proven, sista inlämningarna, skåprensing och sommarlov!!!
 
Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Läst Patti Smiths bok Just Kids
Repat, repat, repat till konsert.
Skrivit 7000 rim till potentiella låttexter.
 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Måste säga Let's dance to Joy Divition med The Wombats eftersom det var den bästa låten vi körde på skolavslutningen. Så jäkla rolig att sjungaaa!
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Denna fantastiska kofta. Fast det var mor som drog kortet, hehe!
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Helgen är ju som slut nu, men ikväll ska jag mysa med favoriterna. Nästa helg blir nog kalaskalas då det är midsommar, och det kommer ju bli fantastiskt trevligt och kul!!
 
Vad är det bästa du vet?
Förutom världens bästa vänner och familj, mat, solen och äventyr. Detta!!
 
Har du fått någon bra komplimang på sistone?
Ja!
1. Att jag var jätteduktig/grym/bäst/helt fantastisk på konserten.
2. Att jag var snygg på scenen också!
3. Att nu MÅSTE jag starta band med den pipan.
Alltså, åh! Älskar folk som är snäll!
 
Aktuell obsession.
Musik: Så mycket! Just precis just nu - Rolling Stones (som alltid), Pink Floyd, Håkan och Bon Iver (har tagit så många tupplurar på sistone, tack Bon-i för det!)
Tv-serie: Cougar Town, hahahahhaha, kan kolla hur mycket som hellst, så himla bra och kul!!
Kläder: T-shirts med roliga/bra/fina/spexiga mönster och tryck.
Mat: Gjorde världens bästa pizza med pappa. Pesto, parmaskinka och mozzarella toppat med citron & vitlöks-marinerad ruccola. Oh my!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0