hemma

Har stigit in i mitt hus, slagit mig ner i MIN säng och konstaterat att trots mina senaste veckor varit fantastiskt bra, så är det så fruktansvärt skönt att få vara hemma och lite ensam. Bara lite längre än toabesöken, bara att få sova i ett eget rum. Fan vad skönt. 
Har varit väldigt dålig med kameran då min laddare har varit på vift. Men annars så har den senaste tiden varit lite såhär:
Startade i Sundsvall där solen strålade och likaså stämningen och sällskapet.
Annars var det jag och havet, där jag satt och tittade på båtarna och vågorna, och njöt av att vara, ensam.
Spelade minigolf på den nya banan. Himla kul en!
For till Lörudden. Åh detta ställe, så mysigt och fint och så har det världens godaste fiskgryta.
JAH, åh så makalöst gott! ----> For vidare söderut och tittade på fina träd.
Plockade med tältet och for ut till ingenstans. Skog närmare bestämt. Där festivalade vi en helg med barabarabara Pink Floyd-anda. Helt makalöst. 2 magiska (!!!!) konserter och fantastiskt sällskap. Sjöng hela dagarna och hade det underbart roligt!
For vidare (fram och tillbaka, fram och tillbaka), och tog ett stopp i Uppsala, staden där alla cyklar. HERRE, så mycket cyklar överallt!
Poff, hej, hamnade i Stockholm. Där det spenderades timmar i alla secondhandbutiker, och sedan plockade vi upp SARAAAAA!!! på Arlanda. I två veckor är hon hemma och det är så himla bäst!! Sen gjorde vi inte så mycket mer, förutom att hänga på playan och äta massa mat.
Åt t.ex världens godaste hamburgare.
Och sushiiiiii (bra bild pappa...)
Så strossade vi runt där som vanligt i några dagar innan vi åkte till våra vänner i Gävle för 3:e gången under resans gång.
Gick på en jätterolig/konstig/spexig/annorlunda restaurang där alla sorters prydnader klädde både vägar och tak, portionerna var sanslöst stora och servitörerna hade cowboykläder, kastade jordnötter och dansade på bardisken.
Så. Himla. Gott.
 
Och efter den middagen och diverse kvällsaktiviteter så sov vi en sista natt innan vi packade ihop vårat pick och for hem igen. Hem. Åh, himla skönt det med!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Erikan och havet.

2013-07-22 @ 15:54:24
URL: http://oldpandadays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0